Патишта ни се потребни за да стигнеме до Европа, а не споменици, реагираат нервозно возачите кои деновиве мораат до го користат стариот пат од Битола за Ресен зашто магистралниот по пропаѓањето на големо парче асфалт е забранет за сообраќај. Коловозот по кој секојдневно минуваат стотици возила и лесни и тешки, стар е со децении, години беше вон употреба. Дел е асфалтиран, дел коцка, а реконструкции немало одамна.
„Какви споменици, треба инфраструктура, патишта, на секој чекор има дупки. Во Албанија бев лани милион пати се подобри патиштата отколку тука кај нас.“
„На едно место е претерано тесен и ризичен е за возење, а тоа место паѓа токму на кривина. Лизгав е, малку да заврни проблем ќе биди. Гужва има. Има доста нерамнини. Стар пат е тоа со години не е реновиран.“
Од „Македонија пат“ велат дека сега го поправаат стариот пат за да може непречено да се одвива сообраќајот.
„Моментално се работи на стариот пат, се проширува и се обновува, дупки што има ударни, дрвја, гранки се останати по стариот пат. Кон излезот од Макази треба да се реновира, таму има извадено некоја коцка.“
вели Димче Баевски, вработен во „Македонија пат“. Магистралниот пат Битола-Ресен првпат распука на 21 февруари. Тринаесет дена подоцна пропадна и санираниот дел. Расцепот е длабок половина метар, а пропаднатото парче долго 60 метри. Надлежните велат дека свлечиштето е предизвикано од влага, а не од тоа што со години немало темелна реконструкција на еден од најоптоварените патишта во државата кој од Битола, преку Ресен води за Преспа и Охрид.
„Ова е појавено локално, такви геолошки услови кои предизвикале појава. Инаку ако е од самиот пат, би требало цел да биде во таква состојба, не е од тоа.“
вели Милорад Јовановски, професор од Градежен фракултет. Во овој период од годинава условите дозволуваат само времена санација на свлечиштето, потемелни интервенции на лето.
„Агенцијата за патишта ќе изготви проект за поголеми зафати да се направат за трајна санација на ова свлечиште. Во летниот период меѓу јуни и септември ќе се започне со реконструкција која ќе трае два до три месеци и тогаш трајно ќе се направи реконструкција на овој патен правец.“
изјави Миле Јанакиевски, министер за транспорт и врски.
Какви споменици, треба инфраструктура, патишта, на секој чекор има дупки. Во Албанија бев лани милион пати се подобри патиштата отколку тука кај нас
„Какви споменици, треба инфраструктура, патишта, на секој чекор има дупки. Во Албанија бев лани милион пати се подобри патиштата отколку тука кај нас.“
„На едно место е претерано тесен и ризичен е за возење, а тоа место паѓа токму на кривина. Лизгав е, малку да заврни проблем ќе биди. Гужва има. Има доста нерамнини. Стар пат е тоа со години не е реновиран.“
Од „Македонија пат“ велат дека сега го поправаат стариот пат за да може непречено да се одвива сообраќајот.
„Моментално се работи на стариот пат, се проширува и се обновува, дупки што има ударни, дрвја, гранки се останати по стариот пат. Кон излезот од Макази треба да се реновира, таму има извадено некоја коцка.“
Во летниот период меѓу јуни и септември ќе се започне со реконструкција која ќе трае два до три месеци и тогаш трајно ќе се направи реконструкција на овој патен правец
вели Димче Баевски, вработен во „Македонија пат“. Магистралниот пат Битола-Ресен првпат распука на 21 февруари. Тринаесет дена подоцна пропадна и санираниот дел. Расцепот е длабок половина метар, а пропаднатото парче долго 60 метри. Надлежните велат дека свлечиштето е предизвикано од влага, а не од тоа што со години немало темелна реконструкција на еден од најоптоварените патишта во државата кој од Битола, преку Ресен води за Преспа и Охрид.
„Ова е појавено локално, такви геолошки услови кои предизвикале појава. Инаку ако е од самиот пат, би требало цел да биде во таква состојба, не е од тоа.“
вели Милорад Јовановски, професор од Градежен фракултет. Во овој период од годинава условите дозволуваат само времена санација на свлечиштето, потемелни интервенции на лето.
„Агенцијата за патишта ќе изготви проект за поголеми зафати да се направат за трајна санација на ова свлечиште. Во летниот период меѓу јуни и септември ќе се започне со реконструкција која ќе трае два до три месеци и тогаш трајно ќе се направи реконструкција на овој патен правец.“
изјави Миле Јанакиевски, министер за транспорт и врски.