Експертите посочуваат дека полицијата мора да реагира во случајот со судирот меѓу ИВЗ и радикалните вахабистички структури, бидејќи ширењето на радикализам може да биде опасно и за самата држава.
Најновите случувања во ИВЗ со инцидент, во кој физички беше нападнат скопскиот муфтија, според мислњето на експертите се проблем на судир меѓу ИВЗ и радикалните структури. Судирот ескалираше до тој степен што е суспендиран имамот Рамадан Рамадани кој и натаму врши верски обреди, а ИВЗ го посочува како еден од главните луѓе задолжени за ширење на вахабизмот во главниот град. Иако, во секој случај, во прашање е внатрешен судир и партиите не се неутрални и имаат интерес да земат страна. Верските заедници се големи и партиите може да го прошират своето влијание и на тој начин да имаат политички придобивки, вели политичкиот аналитичар Алберт Муслиу:
„Сигурно ДУИ и ДПА имаат интереси да се вклучат во целиот тој случај, да заземат страна и нивната страна да добие, затоа што ќе го зголемат своето влијание во ИВЗ, а кои се личностите, тоа не го знам, тоа сигурно партиите го знаат, но сигурно е дека тие не се неутрални во целиот овој процес.“
Доживеаните искуства се причината поради која Алберт Муслиу смета дека треба да интревенираат и институциите на државата. Вахабистите, според нивните критичари, се сметаат како луѓе кои на терен внесуваат раздор мегу муслиманите, а тие себе се гледаат како обновувачи на вистинскиот ислам.
„Верските заедници немаат ниту министерства, ниту безбедносни структури, тие мораат преку своите статути и преку своите одлуки да ги решаваат своите проблеми. Мислам дека ситуацијата е многу чувствителна и треба да се реши, за да евентуално некои радикални структури да не го зголемат во своето влијание во ИВЗ, а со тоа и во Република Македонија.“
Од скопското муфтиство неодамна изјавија дека вахабистичко-криминалните структури, чиј дел е Рамадани, се за напочитување на инситуциите, додека Рамадани ги негираше тврдењата на скопското муфтиство:
„Значи има една мистериозна одлука за суспендирање на местото предавач во Џамијата, која што мене ми беше предочена ден претходно и без никакво знаење, тоа беше инцидент што ми се случи мене.“
Рамадани вели дека во Македонија нема организиран вахабизам туку станувало збор за поединци, приврзаници на радикалниот ислам. Судирот меѓу муслиамните кои се привразни на ИВЗ и вАхабитите ескалираше до тој степн што ИВЗ побара помош и од полицијата.
Сигурно ДУИ и ДПА имаат интереси да се вклучат во целиот тој случај, да заземат страна и нивната страна да добие, затоа што ќе го зголемат своето влијание во ИВЗ, а кои се личностите, тоа не го знам, тоа сигуно партиите го знаат, но сигурно е дека тие не се неутрални во целиот овој процес.
„Сигурно ДУИ и ДПА имаат интереси да се вклучат во целиот тој случај, да заземат страна и нивната страна да добие, затоа што ќе го зголемат своето влијание во ИВЗ, а кои се личностите, тоа не го знам, тоа сигурно партиите го знаат, но сигурно е дека тие не се неутрални во целиот овој процес.“
Доживеаните искуства се причината поради која Алберт Муслиу смета дека треба да интревенираат и институциите на државата. Вахабистите, според нивните критичари, се сметаат како луѓе кои на терен внесуваат раздор мегу муслиманите, а тие себе се гледаат како обновувачи на вистинскиот ислам.
„Верските заедници немаат ниту министерства, ниту безбедносни структури, тие мораат преку своите статути и преку своите одлуки да ги решаваат своите проблеми. Мислам дека ситуацијата е многу чувствителна и треба да се реши, за да евентуално некои радикални структури да не го зголемат во своето влијание во ИВЗ, а со тоа и во Република Македонија.“
Од скопското муфтиство неодамна изјавија дека вахабистичко-криминалните структури, чиј дел е Рамадани, се за напочитување на инситуциите, додека Рамадани ги негираше тврдењата на скопското муфтиство:
„Значи има една мистериозна одлука за суспендирање на местото предавач во Џамијата, која што мене ми беше предочена ден претходно и без никакво знаење, тоа беше инцидент што ми се случи мене.“
Рамадани вели дека во Македонија нема организиран вахабизам туку станувало збор за поединци, приврзаници на радикалниот ислам. Судирот меѓу муслиамните кои се привразни на ИВЗ и вАхабитите ескалираше до тој степн што ИВЗ побара помош и од полицијата.