Црните кутии, кои всушност вообичаено се со светло портокалова боја, содржат податоци за летот и се неопходни при авионските несреќи. Но, вреди да се постави прашањето, зошто во оваа ера на брза безжична комуникација, истражителите мора да бараат физички објект што е во авионот. Зошто податоците од црните кутии да не бидат пренесувани во вистинско време? Такви технологии постојат.
Според весникот Вол Стрит Џурнал, неколку стотици авиони во светот веќе се опремени за жив пренос на податоци преку сатилит, со што се спречува агонизирачкото чекање на одговори во случај на несреќа.
Таквите чекања можат да бидат и многу долги. Кога авион на Ер франс се урна на Атлатикот во 2009 година беа потребни две години да се открие црната кутија.
Авиокомпаниите не ја прифаќаат новата технологија од две основни причини: реткоста на авионските несреќи и трошоците за опремување на авионите и за дополнителни сателити.
Црните кутии можеби се поограничени, но можат да соберат огромен број податоци и тоа за малку пари.
Сепак, новите подобрувања се пожелни, а и помалку ќе чинат ако се имаат предвид масовните потраги како например оваа со малезискиот авион.
Над 30 авиони и 40 бродови од десетина земји учествуваа во барањето во водите меѓу Малезија и Виетнам.
„Јасно е дека ова е уште една мистерија, што е многу вознемирувачко и откако ќе откриеме каде е авионот би имале можност да направиме некои форензички анализи кои ќе нè водат во вистинската насока“, изјави директорот на ЦИА Џон Бренан.
Засега никој не знае што навистина се случило.
Авионите од типот Боинг 777 имаат одлични безбедносни оценки, а Малезија Ерлјанс солидна репутација.
Немањето повик од авионот дека нешто не е во ред сугерира дека се случило нешто на голема височина: дефект или експлозија. Во таков случај малите делчиња од авионот тешко се гледаат во морето.
Откривањето дека двајца патници летале со украдени пасоши дава многу причини за шпекулирање, но ваквиот начин на патување не го користат само терористи, туку и илегални имигранти или шверцери на дрога.
Малезија ерлјанс соопшти дека сиот багаж бил добро проверен пред да биде внесен во авионот. Како можна причина за несреќата се исклучува лошото време. Шпекулациите одат и до тоа дека пилотот доживел срцев напад или се самоубил.
Она што посебно разочарува е тоа што не е јасно кога и дали воопшто ќе се откријат повеќе информации кои би воделе до поцелосна слика за она што се случило.
На оние што ја испитуваа несреќата со францускиот авион им требаа три години за да дојдат до заклучоци. А, тоа беше единствено можно откако по две години трагање беше откриена црната кутија.
Според весникот Вол Стрит Џурнал, неколку стотици авиони во светот веќе се опремени за жив пренос на податоци преку сатилит, со што се спречува агонизирачкото чекање на одговори во случај на несреќа.
Таквите чекања можат да бидат и многу долги. Кога авион на Ер франс се урна на Атлатикот во 2009 година беа потребни две години да се открие црната кутија.
На оние што ја испитуваа несреќата со францускиот авион им требаа три години за да дојдат до заклучоци. А, тоа беше единствено можно откако по две години трагање беше откриена црната кутија.
Авиокомпаниите не ја прифаќаат новата технологија од две основни причини: реткоста на авионските несреќи и трошоците за опремување на авионите и за дополнителни сателити.
Црните кутии можеби се поограничени, но можат да соберат огромен број податоци и тоа за малку пари.
Сепак, новите подобрувања се пожелни, а и помалку ќе чинат ако се имаат предвид масовните потраги како например оваа со малезискиот авион.
Над 30 авиони и 40 бродови од десетина земји учествуваа во барањето во водите меѓу Малезија и Виетнам.
„Јасно е дека ова е уште една мистерија, што е многу вознемирувачко и откако ќе откриеме каде е авионот би имале можност да направиме некои форензички анализи кои ќе нè водат во вистинската насока“, изјави директорот на ЦИА Џон Бренан.
Засега никој не знае што навистина се случило.
Авионите од типот Боинг 777 имаат одлични безбедносни оценки, а Малезија Ерлјанс солидна репутација.
Немањето повик од авионот дека нешто не е во ред сугерира дека се случило нешто на голема височина: дефект или експлозија. Во таков случај малите делчиња од авионот тешко се гледаат во морето.
Откривањето дека двајца патници летале со украдени пасоши дава многу причини за шпекулирање, но ваквиот начин на патување не го користат само терористи, туку и илегални имигранти или шверцери на дрога.
Малезија ерлјанс соопшти дека сиот багаж бил добро проверен пред да биде внесен во авионот. Како можна причина за несреќата се исклучува лошото време. Шпекулациите одат и до тоа дека пилотот доживел срцев напад или се самоубил.
Она што посебно разочарува е тоа што не е јасно кога и дали воопшто ќе се откријат повеќе информации кои би воделе до поцелосна слика за она што се случило.
На оние што ја испитуваа несреќата со францускиот авион им требаа три години за да дојдат до заклучоци. А, тоа беше единствено можно откако по две години трагање беше откриена црната кутија.