Примерите кога еден закон во тек на истата година се менува повеќе пати, гласно највувани законски измени кои потоа паѓаа на Уставен, го отвараат прашањето зошто се носат закони кои подоцна се оспоруваат. И од
Од инает и понатаму се носат решенија кои однапред се осудени на поништување или укинување за да се продлабочи конфронтацијата што во последните неколку години влaдее меѓу ВМРО-ДПМНЕ и Уставниот суд.
опозицијата и експертите велат дека има повеќе причини за тоа.
Владо Бучковски од СДСМ вели дека една од причините е аматеризмот и незнаењето, што се одраз на партизираната администрација која работи на местата кои треба да бидат брана од решенија кои се неуставни. Но Бучковски наведува уште една клучна причина.
„Мислам дека има тенденција по серијата решенија кои беа оспорени пред Уставен суд од инает и понатаму се носат решенија кои однапред се осудени на поништување или укинување за да се продлабочи конфронтацијата што во последните неколку години влaдее меѓу ВМРО-ДПМНЕ и Уставниот суд.“
Професорот по уставно право Осман Кадриу вели дека од 2008-та година наваму добар дел од донесените закони или измени Уставниот суд ги
Само во втората половина на 2008 година имаше случи да се носат зскони без дискусија во комисиите и н седниците, туку само со гласање.
„Само во втората половина на 2008 година имаше случи да се носат зскони без дискусија во комисиите и н седниците, туку само со гласање.“
Кадриу вели дека секој предлагач, а во најголем случај тоа е Владата треба да внимава стручно и со големо внимание да постапува кога преглаг некој закон, затоа што тој мора да биде во согласност со Уставот.
„Бидејќи преку законите и Уставот ја штитиме законитоста и уставноста на земјата. Ако немаме законитост и уставност доаѓаме во ситуаџија на правна несигурност што се одразува и на правата на граѓаните“, вели Кадриу.