Фејсбук го смени името во Мета

Марк Закерберг објави дека компанијата Фејсбук го смени името во Мета

Фејсбук го смени името на компанијата во Мета, бидејќи се обидува да го прошири својот идентитет надвор од платформата за социјалните медиуми. Основачот и главен извршен директор Марк Закерберг го објави ова вчера за време на годишната конференција за виртуелна и проширена реалност на компанијата. Фејсбук е „иконски бренд за социјални медиуми, но сè повеќе, едноставно не опфаќа сè што правиме“, рече Закерберг.

Сведочење: За Фејсбук профитот е пред луѓето

Од своето основање во 2004 година како платформа за социјални медиуми што ги поврзува пријателите и семејството, Фејсбук се прошири преку аквизиции, земајќи го Whatsapp, апликацијата за споделување фотографии Instagram, производителот на слушалки и виртуелна реалност Oculus, како и низа други компании. Новото име на компанијата произлегува од метаверзумот, кој таа го гледа како своја иднина. Додека името на матичната компанија ќе се промени, имињата на нејзините различни платформи и поделби - како што се Facebook, Instagram и Whatsapp - ќе останат исти.

Немоќта на Фејсбук да отстранува навредлива содржина на глобално ниво

Промената на името доаѓа во време кога компанијата се соочува со криза во односите со јавноста по објавувањето на внатрешни документи што наводно покажуваат дека менаџментот знаел оти производите на Фејсбук се емоционално штетни за младите девојки. Фејсбук ги отфрли обвинувањата. Компанијата се соочи со неколку кризи во односите со јавноста во текот на годините, вклучително и употребата на нејзината платформа од страна на Русите за мешање во американските претседателски избори во 2016 година.