Кинеските купувачи потрошија над 100 милијарди долари за време на годинашниот Ден на осамените. Од 1 ноември до 11 ноември, купувачите потрошија 75 милијарди долари на Алибаба, кинескиот гигант за онлајн трговија. На ривалската платформа JD.com, купувачите забележаа продажба од 40,9 милијарди долари во истиот период. Годишниот шопинг фестивал е најголемиот во светот од ваков вид и ги искушува купувачите со големи попусти на различни производи. Настанот внимателно се следи како барометар за потрошувачка во Кина.
Седница на Комунистичката партија на Кина за новиот петгодишен план
Фестивалот е именуван како таков затоа што главниот ден на шопингот паѓа на 11 ноември, кој кога ќе се напише нумерички како 11.11 личи на кинескиот израз за самец и неврзан. Алибаба ја одржа својата прва продажба на Денот на самите во 2009 година и стана најголем во светот во текот на изминатата деценија.