Непотребно трошење пари, парада и шминка – со овие зборови опозиционерите ја критикуваат втората фаза од владината кампања за привлекување на странски инвестиции во која вискои владин ретсавници предводени од премиерот Груевски вчера замина во треоиденвна посета на Италија.Потпреседателот на Социјал Демократскиот Сојуз Игор Ивановски вели дека ефектите и од првата фаза однсоно од рекламирањето во странските весници изостанале
„Сите оние инвестиции коишто премиерот и ВМРО-ДПМНЕ ги прават како политички маркетинг со спотовите, за што немаат право, се резултат од работата на претходната влада.“
Владиниот портапарол Ивица Боцевски на ваквите обвинување одгоцвара со набројување на инвеститорите кои што дошче или се заинтересирале откако започна кампањата
„Тоа се инвестицииите на Џонсон Мети, Сосиете Женерал, Милк компанијата, инвестицијата Сончев град и бројните интереси коишто стигнуваат за инвестирање. Впрочем, во која држава живееме, ако не го гледаме интересот којшто е предизвикан од кампањата што се прави.“
Ивановски и Боцесвки со спротисванеи ставови и во однос на тоа дали е потребно толку високи државни претсваници да ги убедуваат бизнисмените да ги донеста своите пари во Македонија
„Да сте некој инвеститор во странска држава и да ви бараат, да ви дојдат во посета премиер и половина влада. На што ќе личи тоа? Едноставно, има други механизми, преку амбасадите и стопанската комора.“
„Што се однесува до тоа, зошто на толку високо ниво? Затоа што во Македонија после децении поминати во активно одбивање на странските инвеститори, потребна е дополнителна гаранција за отвореноста на Македонија за странски инвестиции.“
И додека Ивановски и Боцевски ги соочиваат спротисавените ставови дел од еконмистите позтивно гледаат на оваа владина кампања
„Сите реформи се производ, за кој, ако владата сака да го продаде ќе мора да направи интензивна маркетинг кампања за да успее и да привлече странски директни инвестиции,“
вели Мишо Николов од Центарот за економски анализи
Инаку во тимот на Груевски кој веке е во Италија се и вицепремиерот Ставревски, министрите за економија и Транспорт и врски Рафајловска и Јанакиевски и дирекротор на агенцијата за старнски ивнестиции Виктор Мизо. Според портапаролот Боцевски во тек на кампањата владините преставници ке посетата и неколку друго земји. Тирдневниот престој во Италија пак ќе ја чини дражавата 19 илијади евра.
„Сите оние инвестиции коишто премиерот и ВМРО-ДПМНЕ ги прават како политички маркетинг со спотовите, за што немаат право, се резултат од работата на претходната влада.“
Владиниот портапарол Ивица Боцевски на ваквите обвинување одгоцвара со набројување на инвеститорите кои што дошче или се заинтересирале откако започна кампањата
„Тоа се инвестицииите на Џонсон Мети, Сосиете Женерал, Милк компанијата, инвестицијата Сончев град и бројните интереси коишто стигнуваат за инвестирање. Впрочем, во која држава живееме, ако не го гледаме интересот којшто е предизвикан од кампањата што се прави.“
Ивановски и Боцесвки со спротисванеи ставови и во однос на тоа дали е потребно толку високи државни претсваници да ги убедуваат бизнисмените да ги донеста своите пари во Македонија
„Да сте некој инвеститор во странска држава и да ви бараат, да ви дојдат во посета премиер и половина влада. На што ќе личи тоа? Едноставно, има други механизми, преку амбасадите и стопанската комора.“
„Што се однесува до тоа, зошто на толку високо ниво? Затоа што во Македонија после децении поминати во активно одбивање на странските инвеститори, потребна е дополнителна гаранција за отвореноста на Македонија за странски инвестиции.“
И додека Ивановски и Боцевски ги соочиваат спротисавените ставови дел од еконмистите позтивно гледаат на оваа владина кампања
„Сите реформи се производ, за кој, ако владата сака да го продаде ќе мора да направи интензивна маркетинг кампања за да успее и да привлече странски директни инвестиции,“
вели Мишо Николов од Центарот за економски анализи
Инаку во тимот на Груевски кој веке е во Италија се и вицепремиерот Ставревски, министрите за економија и Транспорт и врски Рафајловска и Јанакиевски и дирекротор на агенцијата за старнски ивнестиции Виктор Мизо. Според портапаролот Боцевски во тек на кампањата владините преставници ке посетата и неколку друго земји. Тирдневниот престој во Италија пак ќе ја чини дражавата 19 илијади евра.